Скрипторий: Equipment - dreaming round (guns & gears)
Назад к списку всех объектов Guns & GearsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАEquipment - dreaming round (guns & gears)
Dreaming Round
Item 14
Source Guns & Gears
Price 900 gp
Ammunition round; Bulk —
Activate Interact
The night sky seems contained in this glass projectile. When an activated dreaming round damages a creature, it induces drowsiness. The creature must attempt a DC 30 Fortitude save.
Critical Success The creature is unaffected and becomes temporarily immune for 1 minute.
Success The creature becomes slowed 1 and fatigued for 1 round.
Failure The creature becomes fatigued and slowed 1, and must attempt another Fortitude save at the end of each of its turns. If it fails, its slowed condition increases by 1. A successful save reduces the slowed condition by 1. If the slowed condition is removed or reduced to 0, the effect and the fatigued condition end. If the target's actions are reduced to 0 by this effect, it immediately falls into a deep sleep and is unconscious, during which it no longer attempts a save at the end of its turn. It wakes up automatically after 1 hour or if it takes damage, but not due to non-painful stimuli (such as noise or being nudged). When it wakes up, its slowed condition decreases by 1, though it must once again save at the end of each of its turns and might risk falling asleep again.
Critical Failure As failure, except the target is initially slowed 2.
Price 900 gp
Ammunition round; Bulk —
Activate Interact
The night sky seems contained in this glass projectile. When an activated dreaming round damages a creature, it induces drowsiness. The creature must attempt a DC 30 Fortitude save.
Critical Success The creature is unaffected and becomes temporarily immune for 1 minute.
Success The creature becomes slowed 1 and fatigued for 1 round.
Failure The creature becomes fatigued and slowed 1, and must attempt another Fortitude save at the end of each of its turns. If it fails, its slowed condition increases by 1. A successful save reduces the slowed condition by 1. If the slowed condition is removed or reduced to 0, the effect and the fatigued condition end. If the target's actions are reduced to 0 by this effect, it immediately falls into a deep sleep and is unconscious, during which it no longer attempts a save at the end of its turn. It wakes up automatically after 1 hour or if it takes damage, but not due to non-painful stimuli (such as noise or being nudged). When it wakes up, its slowed condition decreases by 1, though it must once again save at the end of each of its turns and might risk falling asleep again.
Critical Failure As failure, except the target is initially slowed 2.